header95

اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته ۹۶

« اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته ۹۶ »

ضمن عرض تبریک قبولی شما در موسسه آموزش عالی حکیم طوس :

آشنایی با موسسه آموزش عالی حکیم طوس :

مؤسسه آموزش عالی حکیم طوس با اخذ مجوز از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از مهرماه ۱۳۹۰ فعالیتهای علمی و آموزشی خود را شروع نموده و درحال حاضر در ۲۳رشته تحصیلی در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی ارشد (رشته های حسابداری، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی-بازاریابی) ، مشغول به فعالیت می باشد.

این مؤسسه با هدف ایجاد بستر مناسب و یک محیط علمی و مطمئن برای ادامه تحصیل در سطوح عالی تاسیس شده و هیات موسس این موسسه با تجربه طولانی در امر آموزش عالی امیدوار است با اتکال به خداوند متعال با برنامه ریزی های انجام شده و برخورداری از پشتیبانی های مسئولان آموزش عالی بتواند این موسسه را به یک موسسه پیشرو، سرآمد و نوآور در آموزش عالی در کشور تبدیل نماید.

ویژگیهای موسسه :

۱-موسسه در یکی از بهترین و امن ترین مناطق شهری و با دسترسی آسان و سریع به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی قراردارد.

۲- شهریه دانشجویان جدیدالورود از محل منابع دانشگاه و از طریق بانک به صورت وام قرض الحسنه قابل پرداخت خواهد بود. لازم به توضیح است وام مذکور جدا از وام دانشجویی مصوب وزارت علوم می باشد.

۳- موسسه از کادر علمی مجرب و توانمند برخوردار می باشد.

۴-امکان تامین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان غیربومی فراهم می باشد.

۵-موسسه برای رتبه های برتر علمی ، تخفیفات ویژه شهریه در نظر گرفته است.

۶-به دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته در هر نیمسال تحصیلی(به شرط کسب معدل بالای ۱۸)به ترتیب:۵۰ ،۳۰ ،۲۰ درصد تخفیف شهریه ثابت اعطا می گردد.

۷-دانشجویانی که این موسسه را جهت تحصیل انتخاب نموده و رتبه آنان در کنکور سراسری کمتر از ۵۰۰۰ باشد مشمول تخفیف ۵۰% شهریه ثابت در ترم اول خواهند شد

۸-به دانشجویانی که این موسسه را در بین موسسات غیر دولتی بعنوان انتخاب اول برگزیده باشند ، تخفیف شهریه ثابت به میزان ۵۰% در ترم اول اعطا خواهد شد.

زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام :

پذیرفته شدگان محترم جهت ثبت نام و انتخاب واحد می توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱ لغایت ۱۳۹۶/۷/۳ به اداره آموزش موسسه مراجعه نمایند

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تسهیلات ویژه موسسه آموزش عالی حکیم طوس همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۵ به اداره آموزش موسسه مراجعه فرمایید.

ب :مدارک لازم جهت ثبت نام :

۱-اصل شناسنامه و کارت ملی (۲ سری کپی از تمام صفحات)

۲-عکس ۴*۳ – پشت نویسی شده (۶ قطعه)

۳-اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) (۱ سری کپی)

۴-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برادران)

در صورت کامل نبودن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، به اداره آموزش مراجعه فرمایید.

**برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه فرمایید.

ارتباط با موسسه :

نشانی موسسه : مشهد- خیابان احمدآباد- خیابان پرستار۵

تلفن تماس : ۳۸۴۰۲۷۹۹ – ۰۵۱ – ۳۸۴۰۲۷۲۶ – ۰۵۱ نمابر : ۳۸۴۰۷۹۸۳ – ۰۵۱

سایت : www.hakimtoos.ac.ir تلگرام : hakimtoos96@

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =